Dött..

Dom senaste dagarna har det varit lite dött på bloggen, har inte direkt någon anledning till varför det har blivit så (kanske för att jag har annat för mig). Så vad har hänt sen sist.

Det har blivit ett besök i huvudstaden och Hovet, givetvis var det hockeyn som kallade. Motståndare denna dag var Frölunda, matchen var en katastrof. Jari Tolsa tacklade först Jimpa så han fick hjärnskakning, det resulterade dock enbart i en tvåa för Tolsa (!?!?!?) Stört. Mackan kastade handskarna och fick 2+10! Härligt att se Mackan stå upp för laget dock. I andra perioden tacklade Tolsa ännu en gång, nu var det D. Tjärnqvist som fick en hjärnskakning, han fick fortfarande bara en tvåa. Mackan blev arg och fick gå av isen. Kul dag! Matchen slutade i alla fall 2-3 efter förlängning, Mario och Otto gjorde DIF:s mål.

Har även varit i skolan och fått reda på att det väntas prov i både Religion och Filmkunskap. FML! Jag har inte ens gått en jävla vecka och jag är redan skoltrött.

Helgen har gått fort och jag har enbart varit hemma och spenderat tid med familjen. Nu i kväll blir det nog bara tv-tittande och sen ska jag försöka ta tag i pluggandet! Det är enbart läsning, men det är så himla tråkigt så jag vet inte vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0