det finns saker jag saknar, typ när vi var nakna.

Går bananas här hemma. Har ett religionsprov i morgon, jag+religion går verkligen inte ihop. Känner att jag inte riktigt är mig själv. Jag har underpresterat något förskräckligt i skolan och det känns jobbigt. Är i en svacka just nu, men det är bara att fortsätta framåt tills att allt blir bättre.

Slutade i allafall 12.05 i dag, kortdag dvs. I morgon ska jag enbart in till skolan för att göra religionsprovet sen ska jag hem, sova och möjligtvis på bio på kvällen. Bortsett från provet så kommer det vara en kanondag, förhoppningsvis. Det finns dock en risk att jag är under isen i morgon, anledning; det är derby i kväll!

Tabelläget ser förjävligt ut, förlorar vi i dag är det ännu närmre ett missat slutspel. För tillfället känner jag att det spelar ingen roll om vi missar slutspel, bara vi inte hamnar i kvalserie!! DIF spelade mot FBK i tisdags, en av dom sämsta matcherna som jag sett, det börjar tyvärr bli ganska många sådana matcher så man är van vid det. Efter 60 spelade minuter hade DIF tagit ledningen via Jimmie, FBK hade kvitterat till 1-1 och det väntades en förlängning. Just då, kände jag mig ändå lättad över att ha fått minst en poäng och allt annat än det var bara en bonus. Det blev straffar, Wesslan storspelade och spikade igen, Kempe avgjorde! Och bonuspoängen stannade i Stockholm.

Jag hoppas att grabbarna inser att det är en av dom viktigaste matcherna som kommer spelas i kväll och att dom visar hjärta, och sätter dit AJK! Jag vill ha en vinst!

Apropå tabelläget; there's no way but up from here.

Pluggandet kallar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0