2 0 1 1

Tänkte dra till med en liten lista om förra året

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det gjorde jag.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, då jag oftast inte håller dom.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte vad jag vet.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, lyckligtvis inte.

5. Vilka länder besökte du? Sverige.....

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Pojkvän? SM-guld skulle också sitta fint.
7. Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Inget jag kan komma på nu.
8. Vad var din största framgång 2011? Jag fick ett bättre självförtroende.
9. Största misstaget? Att lycas ha sönder min dator.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Några smågrejer, inget allvarligt.
11. Bästa köpet? Oooj, det måste nästan ha vart min Peak Performance jacka, eller SÄSONGSKORTET.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hockey, kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, mycket gjorde mig glad.
14. Vilka fem sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Give Me Everything, Jag kommer, Mitt hjärta blöder, Saknade vänner, det finns för många!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har mått väldigt dåligt, men jag har även mått väldigt bra så, ungefär som tidigare år.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit mer med mina vänner, rört på mig.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Degat.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma med nära och kära.
19. Blev du kär i år? Jobbigt nog, Ja!
20. Favoritprogram på TV? Hockeykväll, nej jag vet ärligt talat inte.
21. Bästa boken du läste i år? Kommer inte ihåg.
22. Största musikaliska upptäckten? Conor Maynard eller One Direction.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En DIF One Piece!  

25. Något du önskade dig men inte fick? Ja, en visst person.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Gick i skolan, slutade tidigt, hade den sämsta dagen på länge, åt på kinaresturang med mamma, Alex och mormor.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ett SM-guld hade varit grymt, hade jag varit tuffare hade allt också varit bättre.  
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Enkel, jeans och tröja varje dag.
29. Vad får dig att må bra? Syster, Djurgården, Mickis. 

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Pontus Åberg, nu på senare dagar är även Max Friberg en kandidat.
31. Vem saknade du? Krüger i en djurgårdsdress, Evelina har även varit saknad, likaså Jotsis.
32. Den bästa nya personen du träffade? Jadu, ingen direkt.
33. Det bästa sommarminnet? Att befinna sig på Stadion är en härlig känsla, även semestern.
34. Det bästa vinterminnet? Derbysegern och att JVM äntligen började.
35. Gjorde du något olagligt? Nej.  
36. Kysste du några? Nej.

37. Vem tillbringade du mest tid med? Det måste nog vara min syster.
38. Vem tillbringade du minst tid med i jämförelse med året innan? Matilda, Lollo, Jennifer.
39. Det allra värsta med året? Skolan har varit tuff.

40. Det absolut bästa med året? Svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0