Well, I guess you can hang with me.

Sitter just nu rätt upp och ner på min säng och funderar på vad jag ska göra. Plugga eller titta på tv? Borde plugga då det närmar sig ett prov i matematik b och ett i idrott och hälsa a. Får helt enkelt se hur jag gör.

Igår var jag till Stockholm och Hovet (brukar oftast vara anledningen). Där hade jag planerat att se DIF vinna mot ett Hv71. Ack så fel jag hade planerat. Vi skaffade oss ännu en förlust i bagaget, denna gång med 1-4 (Fimpen gjorde det enda målet). Kan inte påstå att det var roligt, dock skönt att vi bröt den där hemska måltorkan på 8 perioder. Men vi fortsätter kämpa uppåt, 16.00 i morgon gästas vi av Brynäs, ett väldigt starkt Brynäs, med äckligt bra PP. Vi får se hur det går. Besvikelsen över förlusten ledde till att mamma fick mig att gå därifrån en minut innan matchen var slut. Det ångrar jag innerligt, jag lovade mig själv att oavsett resultat, så ska jag gå på alla matcher och se HELA matcherna. Inte ens en futtig minut ska jag missa. Det har jag gjort. Dom behöver ju vårt stöd nu. Mer än någonsin. Ska bege mig dit i morgon igen alltså.

Innan matchen igår så shoppade jag (shoppade & shoppade) fick med mig en tröja, skor, Love for Lokomotiv - armband (som D.Tjärnqvist + fru valt att sälja) och en väska. Nöjd är jag iallafall. Åkte också en av dom värsta bussresorna i hela mitt liv, och då har jag ändå åkt buss sen 7-8 års ålder. Det var halt och tog säkert en halvtimme längre än vanligt.

Idag begav jag mig till skolan trots väldigt trötta ögon, väl framme vid skolan hade jag förvandlats till en isbit och sminket rann. Tog bort det värsta och skoldagen flöt på.

Hoppas vakna upp till en fin dag i morgon som fortsätter med en härlig vinst, mest önsketänkande antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0