W I P E O U T!

Äntligen! Jag kan äntligen, för en gångs skull, kolla på Wipeout. Ett utav mina favoritprogram, snacka om skadeglädje. Ett definitivt skrattämne.

Idag var jag i skolan från 8.50 till 15.40, slutade en timme tidigare än vanligt då jag blev klar med idrottsprovet tidigare. Det kändes ganska bra när jag lämnade in det till min lärare. Samtidigt vet jag att det kunde ha gått bättre. Men jag gjorde mitt bästa och det är det viktigaste.

Under dagen har jag suttit med en drös vänner och enbart pratat, sen åt vi, och pratade ännu mer, innan vi hade den första lektionen för dagen, FEK. Hela klassen var väldigt ineffektiv och jag tror att vår lärare var väldigt trött på oss när vi väl slutade. Sen var det somsagt idrott och prov, som jag redan nämnt ovan.

Såg också att Pontus spelade med J20-laget mot Linköping i vinstmatchen, efter straffar. Han fick även känna på nät i den matchen då han gjorde det enda målet (för Djurgårdens del) under de spelade 60 minuterna. Att han även är uttagen och med juniorlandslaget för tillfället är enbart roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0