Valentine's day

Som alla vet och som jag antar att alla har skrivit på Facebook, så är det Alla hjärtans dag. Inte något speciellt mer än att man ska ägna dagen åt att göra saker man gillar och umgås med folk man gillar. I andras fall pojkvänner/flickvänner. I mitt fall skridskor, fika och hockey.

Skridskoåkningen skedde under idrottslektionen, och ömma fötter hade vi, men det stoppade oss inte från att fortsätta. Jag hade superkul och såg en av de snyggaste killarna i Norrtälje. På ett par skridskor också! Där träffade jag Matilda och vi gick ner på stan för att ta en fika tillsammans. Väldigt mysigt då vi inte träffats på ett tag.

Nu sitter jag i soffan och spenderar det sista av alla hjärtans dag med det jag älskar mest, Djurgårdens IF. Just nu ligger vi under mot Frölunda i Scandinavium. Illa illa. Derby på torsdag. Kom igen nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0