Slutkörd!

Vaknade i morse och kände att det var en förkylning på gång, tänkte inte mer på det och begav mig till skolan med lite snuva. Hade ingen lektion på morgonen pga sjuk lärare, efter det en mattelektion och ännu mer håltimme, lunchen blev lång. För att slippa resten av dagen kollade vi på en film som skulle ses senare under dagen. Slutade vid halv tre och jag tog mig en mysig fika med syster på Pelikan. Efter lite onyttigheter begav vi oss vidare till gymmet, välbehövligt! Men insåg nu, då jag sitter invirad i en filt och känner mig inte helt kry, att det kanske inte var mitt smartaste drag. Gjort är gjort.

I morgon ska jag till Älvsjö och Våga Vara Egen mässan, ska bli inspirerad tills nästa år då det är våran tur att starta UF - företag. Hoppas på en mysig dag med trevligt folk. Nu ska fixa musik på min iPod.

Sötaste bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0