Senaste dagarna...

Har varit så himla trött de senaste dagarna och jag borde nog sova i nuläget, men icke. Det som håller mig ifrån sömn är nämligen Sveriges första match i Oddset Hockey Games. Dom mötte Tjeckien och förlorade tråkigt nog på straffar, resultatet blev 2-1 (Nicke D gjorde Sveriges enda mål). Nu har dom kvar att möta Ryssland på lördag och Finland på söndag som jag ska närvara vid. Ska bli riktigt kul faktiskt.

Igår spenderade jag och sju andra människor dagen hemma hos Amanda, där var vi från 10.15 - 16.00, och anledningen var skolarbete. Vi hade i uppgift att filma HELA våran film, moderniseringen av Shakespears As You Like It/Som ni behagar. Kan berätta att hela gruppen var väldigt trötta när vi ändå blev klara.

Idag gick jag i skolan som vanligt, spenderade dagen med att göra ett par tal i min mattebok, klippa ihop lite på våran film och ha ett prov i italienska (som jag absolut inte hade en aning om att vi skulle ha). Sen tog jag en buss, blev hämtad av min syster när jag klev av bussen. Vi åkte vidare till Thuns och shoppade, fick med mig ett par nya Converse, två tröjor och trosor. Vi hade även oturen att bli filmade för en reklamfilm till varuhuset, inte kul för systrarna som inte vill synas.

Nu ska jag verkligen försöka slumra, vill vakna upp utvilad för en gångs skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0