Måndagsbio!

Vaknade vid tio idag, men segade mig kvar i sängen till, hör och häpna, två!! Ja, ibland behöver man ta det lugnt, det är ju trots allt första dagen på ett mysigt sportlov så. När syster kom hem från jobbet klev jag upp och gjorde mig i ordning, vidare till mormor och morfar. Där spenderade vi en stund och hann med en fika innan vi begav oss till biografen. Skulle ses en film, nämligen En gång i Phuket, den var bra och rolig.

Nu har nervositeten inför i morgon intagit min kropp, viktiga poäng står på spel och jag vill verkligen ha en vinst. Innan match ska jag inta en frisörsstol och få mitt barr fixat, ska äntligen få se hur världen ser ut utan en lugg halvvägs ner i ögonen. Ska även hinna med lite shopping, nu ska det bli Big Brother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0