Livet blir bättre.



Ligger och kollar på Livet blir bättre. Det är gripande och jobbigt. Därför slökollar jag på datorn samtidigt. Har inte tillbringat många av dygnets timmar hemma idag. Var i skolan i morse och kollade på film, Lilja 4-ever, även den var gripande och jobbig. Svinkallt som vi har i skolan så låg jag i en stol invirad i en filt. Jag hade enbart en lektion till under denna dag, Italienska. Börjar blir riktigt tråkigt på dom lektionerna nu. Men jag överlever. Efter skolan hann jag med att besöka mormor och morfar, fick även fylla på magen hos dom. Kräm och mackor. Nästa stopp var gymmet. Där fläskade jag på i någon timme innan, det blev hemfärd.

Kom alltså hem vid sex-sju, då var det middag och dusch som gällde. Nu sängen och sova alldeles snart. Har också suttit och roffat i mig Marabou kakor. Smaskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0