Just another day

Att göra tre saker samtidigt (plugga, blogga och kolla på tv) är nog inte riktigt min grej. Dessvärre är det pluggandet som blir lidande då programmet Får vi följa med? rullar i tv-rutan. Lite småmysigt tycker jag allt att det är. Jag har dock inte ägnat hela kvällen åt tv och dator, har suttit med musik och läst igenom det som ska kunnas till Företagsekonomi provet i morgon. Ska snart fortsätta med det.

I morse hade vi redovisning, och att vara hungrig och nervös, samtidigt, är inte en bra kombination under en redovisning. Det hela slutade med att jag lyckades med mina repliker med nöd och näppe och en skakande hand. Det går framåt i alla fall. Tur är väl det. Våran lärare var nöjd med den och det får väl hela gruppen också vara.
Har faktiskt inte gjort mycket mer under dagen, lektioner hit och lektioner dit. Inget speciellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0