Jag vet hur du ser ut med inga kläder.

Ännu en dag har tagit slut. Denna lördag har spenderats med mamma och pappa, i Uppsala, på IKEA. Tror vi satt/stod där i ett par timmar och planerade köket som ska få äran att inta vårt hus. Kan nämna att det kommer bli så himla fint och mycket bättre än det vi har nu. Jag är väldigt förväntansfull. Kom hem i lagom tid till lördagsmatchen, borta mot SAIK (nämner det i ett senare inlägg). Avslutar nu dagen med ännu mer tv-tittande och dator.

Igår var jag somsagt ledig, tur var väl det, för jag vaknade upp med feber. Inte det roligaste, men satte mig vid köksbordet och vilade. Efter några timmar var febern som bortblåst och jag trotsade lite snuva och begav mig till gymmet. Tog det dock väldigt lugnt.

Ska nog alldeles strax sova, njuter av att ha lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0