I've got a cold

Insåg i morse när klockan ringde och jag knappt orkade upp ur sängen, att jag mådde för dåligt för att pallra mig i väg till skolan. Jag blev alltså hemma hela dagen. MTV och olika filmer har hållit mig sällskap dom ensamma timmarna i soffan (då jag äntligen orkade upp ur sängen masade jag mig upp till soffan). Har även haft datorn i knät några av dessa timmar, såg då att Chicago Blackhawks facebooksida äntligen nämnde Krüger, då han nätade ännu en gång i nattens match mot Detroit. Så jäkla kul för honom.

Ska snart bege mig in i duschen, för hur dåligt jag än mår i morgon ska jag till skolan och vidare till Hovet. Det är dags för en vinst igen, annars vettefan vad jag gör. När pappa sa i telefonen i dag "vi får nog åka upp till Leksand och kolla på Djurgårn snart", insåg jag att det är väldigt nära kvalserie och ett år i Allsvenskan. Orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0