Here I go again

Jag har spenderat dagen i en bil, med familjen. Destination: Bilfirmor runt Stockholm. Min syster är ute efter att köpa en bil så vi begav oss till olika bilfirmor så att hon skulle få leta reda på någon hon gillade. Jakten slutade med att det inte hittades någon bil, syster lämpade vi av på Kungsholmen.

Hann med ett besök till Arninge innan vi skyndade hem. Vi anlände hem lagom till Sverige-Ryssland. Tycker att det var en ganska välspelad match av Sverige och det blev en vinst med 4-1. Ekholm, Nicke D, Silfverberg och Mårtensson kände på nät. Tycker att Brynässpelarna var riktigt bra (Järnkrok, Silfverberg, Ekholm). Vinsten resulterade i att matchen i morgon blir en finalmatch. Spännande, jag längtar lite smått.

Nu har jag småkikat på Melodifestivalen och jag är INTE imponerad av bidragen idag. Ska ta fram mitt papper och gå igenom vad jag ska säga när jag skämmer ut mig på måndag, under engelskaredovisningen. Jag ser verkligen ut som en tönt i våran film, snacka om att jag lyckades med min roll iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0