Extensor digitorum, flexor carpe ulnaris, radialis

Ligger i sängen och försöker lära mig lite muskler på latin, j o b b i g t! Väldigt komplicerat och jag ska kunna alla tills i morgon + lite andra frågor om idrott och hälsa. Det är nämligen så att det väntar ett prov i idrott i morgon, det enda provet för min del i denna kurs. Hoppas kunna göra bra i från mig.

Hade tidigare i dag ett matteprov, som gick över förväntan, på första delen, andra gick sämre. Efter det fick vi kolla på A-klassens Shakespeare moderniseringar. Det var riktigt kul och det var många som lyckades riktigt bra. Nästa vecka är det vår tur, ska till Amanda och filma på onsdag.

När jag ändå skriver här kan jag nämna att jag längtar väldigt mycket till sommaren, även Allsvenskfotboll (ingen aning om varför men). Kollar runt på bikinis och skulle kunna shoppa upp hela Nelly.com och deras utbud av bikinis. Men nu är ju inte vintern helt fel heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0