Depressing

Det är tungt nu! I går blev det konstaterat att vi är "sämst i stan". Till en början tog DIF ledningen med 1-0 och spelade faktiskt bra. När sen kvitteringspucken satt så rasade allt, och då menar jag verkligen allt. 32 sekunder efter 1-1 kom 1-2 och sen bara fortsatte det att se tungt ut. Hela matchen slutade 1-4 och det var mycket deprimerande. Vi ligger alltså fortfarande på en elfte- och kvalserieplats.

Sen var det även riktigt tråkig stämning, med nästan helt tomma kortsidor kan man i och för sig inte förvänta sig något annat, men det var riktigt tråkigt i alla fall. Inte samma stämning som på tidigare derbyn.

Just nu vet jag inte vad som kommer hända, vill inget hellre än att se dom gå till slutspel, men det gör mig absolut ingenting att hamna nia eller tia, för kvalserie känns inte som ett bra alternativ för tillfället. Spelet ser ju stundtals bra ut, men ibland ser det så krampaktigt ut så jag vet inte vad. Jobbigast är nog att veta hur bra dom egentligen kan spela, men att det inte sker. Nu finns det fan ingen annan väg än uppåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0