Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Jag faller för väldigt olika killar. Vissa har utseendet andra har personligheten och beteendet. Så det är ganska olika. När det gäller utseende gillar jag killar med lite mörkare hår, dock inte svart. Typ mörkblonda/brunhåriga (alltså inte riktigt blonda), tycker även det är väldigt fint med bruna ögon. Även de som har snälla ögon står högt upp på listan. Killarna jag faller för ska vara längre än mig (inte så svårt dock).

Något som är väldigt sött tycker jag är när en kille är lite småblyg, inte för blyg men inte heller för framåt så att han blir störig. För mig blir en kille snyggare och mer intressant ju snällare han är.

Har dock ett krav, sportintresserad! Helst ska människan vara vältränad och drömmen om det är en hockeyspelare.

Ett urval av killar jag tycker är snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0