Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. Jag har väldigt höga krav på mig själv och går det inte bra i t.ex. skolan så kan jag må väldigt dåligt.

2. Även hockeyn påverkar mig väldigt mycket, när det går bra för DIF, gör även jag i från mig. Låter sjukt men det är sanningen.

3. Jag är en riktig hemmamänniska, åker enbart bort om jag verkligen vill. Kanske inte så bra alltid, men så är det.

4. Jag älskar att befinna mig i våran huvudstad Stockholm, allt som har med Stockholm att göra är kärlek för mig. Göteborg är också en favoritstad.

5. Snål är något jag är mot mig själv, inte ofta jag shoppar även fast jag hittar saker jag vill ha. När jag väl handlar brukar det bli dyrt dock.

6. Jag är väldigt sportintresserad och kan kolla på nästan vad som helst inom genren sport. Med undantag från vissa sporter.

7. teenagerposts.tumblr.com är något jag finner väldigt underhållande och det är MÅNGA som passar in på mig.

8. Jag är en drömmande person och är ofta i mina egna tankar och det är inte alltid så roligt då det är drömmar och inte verklighet.

9. Jag hatar att vara i centrum och att stå framför folk och prata när all fokus är på mig är något utav det värsta jag vet.

10. Sista grejen: Djurgården är det bästa jag vet! Dom kan spela hur dåligt som helst och förlora, dom kan befinna sig på kvalserieplats, men i slutändan spelar inte det någon roll alls, jag älskar dom lika mycket ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0