Bojkott in my ass!

Lite hockey och derbyt den 16 februari. Att Järnkaminerna har fått för sig att bojkotta och inte ha någon klack kan nog vara en av de dummaste idéerna dom har kommit på. Den här bojkotten kommer enbart förstöra för DIF själva, polisen skiter fullständigt i det och ledningen kommer ändå inte ändra sig. Det finns inget annat DIF behöver nu än stöd och då väljer dom att inte ha en klack? Oerhört korkat. Blir irriterad.

Visst, dom vill enbart värna om folks säkerhet osv.. men enligt mina åsikter så kommer inte det här vara det som kommer lösa hela situationen. Sen att folk gnäller över föregående derbyn och hur folk har blivit behandlade av polisen. Jag själv står inte i klacken och har inte blivit behandlad som skit, men stå upp för DIF istället för att ödsla tid på poliserna som uppenbarligen vill skapa hetsk stämning på derbyna. Jag kommer definitivt vara där och stötta dom de fyra sista seriematcherna (ja, jag insåg nyligen att det enbart är 4 matcher kvar, KÄMPA DIF). Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0