Ämnen

Har kommit på vilka ämnen jag gillar respektive ogillar.

LIKE
Företagsekonomi är faktiskt riktigt roligt när man väl förstår vad man håller på med. Jag gillar att hålla på att knepa och trixa med konteringar som vi håller på med för tillfället. Detta skulle också kunna vara något jag kan tänka mig att arbeta med i framtiden, men man vet aldrig. Det kan ändras så snabbt, det kan även det här med att gilla ämnet göra. Då man aldrig vet vad nästa område är.

DISLIKE
Filmkunskap är ett riktigt jävla tråkigt ämne, trodde att det skulle vara ganska roligt när jag valde det till mitt I-val i period 2, nu vill jag bara att det ska ta slut. Detta kan nog bero på att vi har två olika lärare, en som är slapp med allt vi gör och en som tar allt way to serious. Den sistnämnde gör även inte lektionerna så roliga och givande utan pratar på i sin takt.

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0