Truppen.

 
 
I morgon klockan 19.00 har jag intagit en stol på Johanneshovs isstadion för första gången denna säsong. Första matchen i European Trophy och första matchen med det lag som ska husera i Hockey Allsvenskan denna säsong. Ny säsong innebär också nya spelare, är så exalterad inför att se hur bra truppen är utanför pappret.
 
Dessa är dom som ska göra jobbet.
 
Målvakter.
Chet Pickard
Adam Reideborn.
 
Backar.
Timmy Pettersson
Elias Granath
Linus Arnesson
Kim Lennhammer
Philip Holm
Alexander Falk
David Lidström
Erik Gustafsson
Nils Andersson
 
Forwards.
Markus Ljungh
Dustin Johner
Alexander Wennberg
Henrik Eriksson
Michael Holmqvist
Jimmie Ölvestad
Christian Eklund
Ludvig Blomstrand
Fredrik Bremberg
Tim Eriksson
Fredric Weigel
Marcus Sörensen
Pontus Åberg
 
Så vad ska man säga; det ser bra ut, en mix av gammalt och ungt, men det såg bra ut förra säsongen också och det vet vi alla hur det slutade. Who am I talking? Jag är bara en tjej som älskar hockey och har en önskan om att gå upp efter ett år. Den som lever får se, det jag vet är att jag är förväntansfull och ska njuta varenda sekund av sporten som stulit mitt hjärta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0