Höst i tankarna.

Har inte känt att det har vart sommar överhuvudtaget här i Sverige i år och det känns som att hösten står och knackar på dörren i detta nu. Även fast augusti inte är slut ännu så känns det som att vi redan är inne i september/oktober.
 
Det som har gjort att jag redan är inne i hösten i mina tankar är dels för att jag införskaffat mig ett par höstskor någon gång för två veckor sen och provade jackor från föregående år nyligen. I går vandrade jag och min syster i Stockholm och jag frös när vi gick från Filmstaden Sergel till T-Centralen. Innan dess hade ljuset och luften redan känts som höst.
 
Allting går så fort. Gillar dock höst, fina kläder, mysiga kvällar, hockeysäsong, födelsedag och mycket annat.
 
 
.
En bild från en höst med min mysiga halsduk.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0