Here I am..

Efter en hel skolvecka är jag trött, Helt slut faktiskt. Fredagarna ska se ut som följer; marknadsföring, svenska, naturkunskap & filosofi. Skoldagens slut: 16.40!!!!!!!!!! I morse var det dock skolfoto också, en alltid lika hemsk uppgift att göra, men gör den ändå.
 
Sen flöt dagen på och jag antar att jag har accepterat hur mitt liv ser ut och att jag inte kan göra något annat än att gilla läget. Stannade kvar och pluggade lite filosofi med Amanda, dels för att undvika regnet och dels för att klara av uppgifterna.
 
Trotsade regnet runt fem och mötte upp mamma, efter diverse inhandlingar har jag nu landat i soffan, hade hoppats på att parabolen skulle funka så att jag kunde få se ÖSK-DIF, men icke!
 
I morgon ska jag träffa två av mina äldsta vänner som jag inte har träffat på år och dar.
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela Martinsson

Tack detsamma fina du! Gillar bilden, söt!

Svar: Puss på dig vännen!
natalie

2012-09-04 @ 13:28:42
URL: http://Martinssonfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0