En lördag i augusti.

Sitter i en soffa ute på landet och kollar på film. Rättare sagt i vår soffa i vårt hus. Dagen har spenderats i Stockholm för att strosa (miss att vi inte visste om att det var triathlon i Gamla Stan). Slutade med att vi åt en god lunch, fick lite småsaker inhandlat och att vi såg en grym kille som spelade munspel, trummor och gitarr + att han sjöng, SAMTIDIGT! Mäkta imponerande.
 
Väl hemma sprang jag till televisionen för match, DIF-HIF! Måste erkänna att jag var negativ till värvningen av Erton Fejzullahu, men han har bevisat att han är en bra spelare och efter de tre målen som gjordes i dag är han en riktig målskytt och nyttig för laget,de tremålen ledde till en vinst med 3-1. Obesegrade i femton omgångar är inte illa.
 
Efter den matchen tog Djurgården hockey över och där blev det inte alls lika positivt som i fotbollen, en förlust mot Pardubice i European Trophy, inte bra inte bra. Ännu en till på torsdag, hemma, mot Brynäs.
 
Har avslutat ett köp på Nelly också, jag är nöööjd! Fick även med mig en stickad tröja från Cubus i dag.
Nu rinner det i väg här känner jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: David

Fin och bra blogg! :) ha det fint

Svar: Tack så mycket :)
natalie

2012-09-08 @ 13:23:50
URL: http://sirashfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0