Delade känslor.

Vilken underbar vecka jag har haft! Mallorca levererade verkligen och jag är så himla nöjd med denna resa. Kom hem i går och i fredags kände jag att det skulle bli skönt, nu vill jag bara tillbaka till värmen och ha det bra igen.
 
Värmen var det inget fel på, vilket resulterade i att vi låg på stranden på dagarna, på kvällarna utforskade vi området runt hotellet och mer.
 
Orkar inte redogöra allt för mycket om resan, men jag vet att jag och min syster har planer på att bege oss tillbaka bara vi två, när jag har tagit studenten. Då med destination Magaluf (vi var i Palma Nova) för att parta galet.
 
Vår vy från hotellet och vår balkong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0