Långsaaamt.



Denna dag lär inte gå till värlsdhistorien, för så tråkigt som jag har haft i dag, har jag inte haft på länge.
Ändå har jag fått dagen att gå.

  • Jag vaknade och väckte min syster, fördrev några timmar med att kolla på One Tree Hill, samtidigt som jag fick i mig frukost i form av skorpor och Risifrutti.

 

  • Städade lite i mitt rum och hade planerat att plugga, som alltid när jag planerar att göra något duktigt går det mindre bra, fick alltså inget plugg alls gjort. Gick under denna tid runt med lappar på näsa och panna, för att rensa porerna.

 

  • Jag och syster fick för oss att baka muffins, sagt och gjort. Det blev Chokladmuffins med vaniljkräm, med lite justeringar av receptet blev de ganska lyckade ändå, tyvärr blev de lite torra.

 

  • Blev lycklig när jag såg Fimpen skriva på ett 1-års kontrakt, kommentarerna av honom under ett flertal intervjuer är oslagbara. Det finns ingen med ett så stort djurgårdshjärta som Christian Eklund. Att även Henrik Eriksson skrivit på för 2 säsonger är kul, då han även väljer DIF före Elitserieklubbar. Tackar Gudarna för Djurgårdshjärtan! Nu börjar laget ta form inför nästa säsong.

 

  • Fixat musik och en skiva till min syster och hennes vrålåk som hon ska hämta på tisdag. Jag ser fram emot detta.

 

  • Nu är det en kväll framför televisionen, hade velat sett det nya programmet New Girl, men mamma och pappa kollar på någon film, så det får vara. Ska dock poppa lite popcorn, Y U M M I E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0