I can't take it anymore.

Mår. Inte. Bra. Psykiskt.

Dagen har trots allt jobbigt passerat, genom att lyssna på redovisningar på morgonen. Efter lunchen hade vi ett grupparbete och sista lektionen var idrott, då spelade vi volleyboll och fotboll mot NV-klassen, vi.var.grymma. Vann volleybollen, inte övertygande men ändå och fotbollen utklassade vi dom med 5-2.

Vid skoldagens slut blev jag hämtad och tio minuter senare var vi på en bilfirma, där min syster skulle hämta sin nya bil. En riktigt fin bil och kvällen har gått åt till att åka runt med den och visa för far- och morföräldrar. Kollade också på SM- final numero 5 mellan SAIK - BIF, en vinst för SAIK och jag hoppas verkligen att de vänder och vinner hela skiten, då jag tycker att Brynäspubliken är de värsta medgångarna någonsin och är inte värda guldet överhuvudtaget.

Nu har jag precis skrivit klart en svenskauppgift och ska kolla klart på Wermland Forever (VILKA PATETISKA MÄNNISKOR, SKRATTAR HÖÖÖGT!) sen väntar sängen, bävar för morgondagen. Uscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0