Give me a break.

Så satans skönt att få lov två dagar tidigare än beräknat. Detta leder till ett lov på hela tio dagar! För mig, är det guldvärt. Har tröttnat på skolan något fruktansvärt på senaste tiden och ett under att jag åkte dit i morse, det visade sig dock att, jag hade INGA och då menar jag INGA lektioner alls! Det fick jag reda på runt 12, bussen gick vid två. Love My Life.

Överlevde dock dagen ändå, efter kortspel och påskbord, anlände jag hem och har sedan dess legat framför tv:n och kollat på den bästa serien jag någonsin sett, One Tree Hill! Jag älskar det och har nu börjat om på första säsongen för fjärde gången! I morgon ska jag sova så jäkla länge att jag inte behöver sova nåt mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0