Frånvaro.

Jag saknar - hockeyn.
Jag pratar - väldigt mycket.
jag skrattar - ganska ofta.
Den bästa känslan är – när man är lycklig.
Jag vill – ta studenten.
jag tycker om - mina vänner och min familj.
jag avskyr när folk - är falska.
Kärlek är – Djurgården  Hockey.
När jag borstar tänderna – är jag trött.
När jag lagar mat – är det ovanligt.
Jag är rädd för – döden.
Jag önskar – att jag var mycket tuffare.
Den värsta känslan är – att misslyckas eller såra någon.
Min första vän – var min syster eller Evelina.
Jag är bäst på – att vara sjuk på loven.
Jag är sämst på – att vara nöjd med mig själv.
Jag kommer alltid att vara – den jag är.
Min mobiltelefon är – seg och dålig.
I sommar – ska jag ta det lugnt och njuta.
Just nu tänker jag på att – avsluta denna lista.
Bebisar är – charmiga.
Det finaste som finns – är alla former av kärlek.
När jag vaknar på morgonen – vill jag inte gå upp.
Innan jag somnar – tänker jag på en viss person.
Jag har aldrig – flyttat.
Idag har jag – kollat på OTH och shoppat skor.
Mina närmaste vänner - är unika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0