Even when your hope is gone, move along.

Efter diverse missöden i morse såsom en sjukdom för moder, försovning och en missad buss för min del och med skallebank resulterade allt detta i att jag har stannat hemma. En till anledning är för att jag (som tidigare nämnt) inte mår bra psykiskt just nu och behöver repa mig och bli den vanliga Natalie, som inte känner sig ledsen och svag. Som inte har en klump i magen när hon tänker på allt som har med skolan att göra. Förhoppningsvis blir jag den glada Natalie igen och slipper allt detta. För det, mina vänner, kan jag säga med säkerhet är inte roligt.

Så vad har hunnits med under dagen? Efter att skallebanket har övergett min kropp har jag städat min snuttes bur, jag har kollat på X antal avsnitt av One Tree Hill säsong 3. Har också pluggat det som behövs göras. Kollade in på datorn och fick se ett stycke Kim Lennhammer och ett stycke Jimmie Ölvestad skriva på kontrakt som visar att de tillhör Djurgårdens IF även nästa säsong. Jag gråter nästan glädjetårar.

Resten av dygnets timmar ska jag försöka bli mig själv (tror dock att det kommer ta längre tid än ett par timmar), ägna mig åt TV och plugg och måste även sova i tid. Håller alla tummar jag har för att jag ska känna mig gladare inom en snar framtid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0