Efterlängtad helg.

Äntligen är denna hemska skolvecka slut! Veckan har vart alldeles för jobbig för att jag ens ska orka kunna tänka på den, befarar dock det värsta; att veckorna fram till sommarlovet kommer vara likadana. Jag är så fruktansvärt trött på att placera min kropp i skolan, varje vardag, varje vecka. Det är inte roligt längre! Jag gillade ju skolan förra året. Orkar inte ödsla min lediga tid på att tänka på hur jag inte trivs längre.

Fick en sovmorgon i morse, hade lektion som visade sig vara en icke-lektion (då vissa i klassen inte var klara med sin respons). Åt en inte så god lunch (skolmat in my heart, host), tog en tidig buss hem och däckade i soffan med en huvudvärk utan dess like. Har spenderat eftermiddag och kväll med One Tree Hill och tacos. Nyss slutade landskampen mellan Sverige - Schweiz, en förlust med 5-2. Innan dess slutade matchen i Allsvenska fotbollen mellan MAIF och DIF, min underhållning under sommarhalvåret när det inte finns tillgång till hockey.

Fotbollen i första halvlek höll inte någon speciellt hög klass och vi låg under med hela 4-1, SJUKA SIFFROR enligt mig. I andra lyckades DIF ändå rycka upp sig och reducera inte bara en gång utan även 2, slutresultatet blev 4-3. Men att börja spela fotboll när man ligger under med 4-0 funkar liksom inte, så skärpning grabbar. Annars visar de ändå en ganska god moral genom att reducera. Nu hoppas jag att säsongen fortsätter på ett bättre sätt.

Min påsklovssummering anländer inom kort på denna sida.



HEY SEXY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0