A walk down the memory lane.

Sitter och kollar på gamla intrevjuer från förra säsongen och säsongen från 2009/2010. Och jag saknar det något bedrövligt. Saknar hockeyn i det stora hela också. Filmen som rullar nu är en med min första och största hockeyidol nämligen Marcus Krüger! Den människan är guldvärd och jag vill verkligen se honom i en djurgårdströja snart, även fast det bara har gått en säsong sen han spelade i DIF. Samtidigt vill jag att han ska få en toppenkarriär i NHL. Har också förhoppningar om att han ska bli uttagen till VM-truppen nu när Chicago är utslaget, jag får hålla alla mina tummar extra hårt.

Om han nu skulle komma med i VM-truppen skulle jag vara en av de som jublar högst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0