100 frågor om mig.

1. Vilken svordom använder du mest? Fan.

2. Äger du en iPod? Japp.

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.45 på vardagarna.

4. Hur många resväskor äger du? Ingen skulle jag tro.

5. Använder du flip-floppar? På sommaren.

6. Var köper du dina matvaror ifrån? Brukar inte handla matvaror, men blir mest ICA eller COOP.

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Tar helt klart hellre bilder, men kan vara kul att vara med på bild.

8. Vilken var den senaste filmen du såg? Wedding Crashers, kollar faktiskt på den i nuläget.

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? Kompis, skulle jag tro.

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett linne jag spanat in för någon dag sen.

11. Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, senast idag av min far.

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej!

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Tror det kan vara One Direction.

14. Vilken är världens bästa artist just nu? Avicii.

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Tror inte det.

16. När var det senast någon stötte på dig?
Några månader sen.

18 Använder du huvtröjor? Jajamen.

19. Kan du vissla? Ibland, ibland inte.

20. Vem var den senaste som ringde dig? Mamma.

21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Hatar att åka karuseller.

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ojaa.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0175.

24. Tittade du på tecknat när du var liten? Haha, definitivt.

25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? Täby.

26. Hur många syskon har du?
En!

27. Är du blyg inför det motsatta könet? Njae! Beror på vem det är.

28. Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen skulle jag tro.

29. Äger du några popband t-shirts? Backstreet Boys!!

30. När flög du senast? Oj! När jag var 7!

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6 stycken.

32. Läser du för skojs skull? Ja, när jag har den tiden.

33. Pratar du några andra språk? Kan engelska, men även lite italienska och spanska.

34. Diskar du din egen disk? Diskmaskin, FTW!

35. Har du gråtit offentligt?
Jorå!

36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Jadå, ibland.

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jag är galet sugen på att tatuera mig.

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Njae! Kanske, kanske inte.

40. Kan du kasta macka?
Haha, YEAH!

41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nope.

42. Vad har du med dig in på bion? Popcorn eller godis.

43. Vem var din favoritlärare och varför? Kenneth är en favorit, enbart för att han är soft med pluggandet.

44. Har du dejtat någon av en annan religion? Nej.

45. Vad har du för väder? Varierande.

46. Har du en blogg? Ja!

47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Gillar faktiskt FEK, men inte mycket! Är trött på skolan.

48. Gillar du att flyga? Kommer inte ihåg hur det var att flyga, så jag vet inte.

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet.

50. När sov du senast på golvet? Absolut ingen aning.

51. Vilken är din favoritdrink? -

52. Gillar du din boende-situation? Jodå! På somrarna är det underbart.

53. Vilken är din mammas hemstad?
Norrtälje.

54. Din pappas hemstad? Rö.

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Tillräckligt många.

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, oftast inte.

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Har aldrig hänt tror jag.

58. Vilken är din favoritfrukt? Ingen speciell faktiskt.

59. Äger du en digitalkamera?
Jag hade en, nu har jag systemkamera istället.

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? FUCKING ARTON ÅR.

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, kan störa mig något otroligt på felstavningar m.m.

62. Tror du på liv på andra planeter?
Nej, det gör jag inte.

63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Daniel Widing, mogen människa, verkligen.

64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Tänker alltid på Gud som man, men jag vet inte.

65. Vad var det senaste du åt? Chips.

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Kommer överens med båda könen, oftast! Beror helt och hållet på personen i fråga.

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Tyckte att jag såg ut som en Natalie.

68. Gillar du senap? Lite halvt.

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Du klarar det här, det blir bättre.

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig, någonsin, i hela mitt liv.

71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? Nej.

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nope.

73. Tycker du om att krama folk?
Ja! Riktigt mysigt.

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det beror på om det är något viktigt eller inte.

75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Sorgliga böcker får mina kinder att fuktas.

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Dakota Fanning, enligt en gammal klasskompis var jag och hon väldigt lika.

77. Vad är du allergisk mot?
Ingenting.

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Absolut inte.

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Felix.

80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen?
Tar mig en sväng till toaletten.

81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? För många för att ens tänka på.

82. Vad får dig att gråta?
Mycket, för mycket.

83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Tycker om min rygg (hehe).

84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Bröst.

85. Vem är din knasigaste vän och varför? Mickis! Hon bara är det helt enkelt.

86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Vad? Faktiskt inte, eller laddat ner nån film har jag gjort.

87. Vilken musikkonsert var du på senast?
Europe och Takida!

88. Vad har du för färg på tandborsten? Blå.

89. Har du varit med på tv någon gång? Japp! Hockeyn.

90. Har du levande blommor hemma? Några blommor har vi nog.

91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? Vet inte, har mycket kläder.

92. Har du körkort? Nej, men förhoppningsvis nästa år vid den här tiden.

93. Har du en bästis? Ja.

94. Hur ser dina sängkläder ut? Vita med gråa blommor.

95. Vad får dig att koppla av? Hm? Lov.

96. När skrattade du hjärtligt senast?
Idag.

97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Skämma bort mina nära och kära.

98. Vilken var din bästa ålder?
Tror inte jag haft den än.

99. Berätta om någonting du ångrar. Jag ångrar vissa saker jag gjort, men försöker inte tänka på det.

100.
Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? Har absolut ingen aning, men att befinna sig utomlands skulle inte vara fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0