I stare at my reflection in the mirror, why am I doing this to myself?

har funderat så jävla länge på att tatuera mig och nu har jag börjat grubblat på allvar! Vill dock tatuera revbenen, känns som att det kommer göra svinont, men jag vill ändå! Har funderat på att skriva alltid, oavsett, vilket passar ganska bra just nu, då det går lite tungt! MEN SOM SAGT ALLTID, OAVSETT, FÖREVIGT DJURGÅRDEN! <3

Mitt liv går vidare, går i skolan, pluggar, kollar på hockey! Inte mycket annat som händer, träffar visserligen kompisar då och då! Idag var jag även hos tandläkaren, lagade hål.... suck! bedövningen släppte helt för en timme sen, är lagom mör nu!

Ikväll ska jag plugga till italienskaprovet på torsdag, är inte hemma i morgon, det är skola och sen Hovet! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0