tänk om det finns nånting bra.

jag sitter i skrivandes stund och försöker skriva en Engelska uppgift. går inte så överdrivet bra. vi skulle egentligen ha gymmat i dag istället blev det att sitta hemma. tråkigt. men då kan jag förhoppningsvis få någonting gjort. på eftermiddagen ska vi på kalas och snart ska jag titta på film tror jag. för det här med pluggandet går åt helvete. i morgon är det måndag och skolan börjar igen. JOBBIGT! vi ska ju börja med NP. tycker att det ska bli ganska jobbigt. mitt sportlov har iallafall vart jätteroligt. har hunnit med massvis. vilket rastlösa jag tycker är wunderbart.

kiss!



längtar galet till sommar och sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0