sportlov i bilder.


Lovet började med hockey. Jag, Syster och Mickis intog Hovet för match mot Luleå. Det var även juniorernas dag. Jag blev starstrucked av att gå en meter ifrån Måns.
(gammal bild dock)



Måndagen tillbringade vi med Hälsingeborna.
Här är vi i Kungshallen och käkar. (på bilden är vi dock inne på toan)


Vi slog oss ner på Café. Åt godsaker. Pratade.
(godsaker i drivor)


Spanade på folk under vår visit på Café.


Förutom allt ätande så shoppade vi också. Vi hann även med bowling innan dagen slutade med att vi satt i Andreas rum på Lappis och spelade Buzz.


På tisdagen begav jag mig in till Norrtälje. Där fotograferade jag lite med min fina vän.
(ett resultat av fotograferingen)


Vi åt mat i lägenheten. Bjöd på denna smaskiga lunch.


Vi fikade även. Bullar och kakor.


Vi hann med att vara lite knäppa också.
(fina vännen är en älg)


Jag ville inte vara sämre, så jag var också tvungen att se ut som en älg.


På onsdagen gjorde vi nytta och gymmade.
(oldpic)



På torsdagen var det hockey igen. Shoppade även innan det. Gjorde av med svinigt mycket pengar men fick en jacka jag kommer älska livet ut.
(även denna är en gammal bild)


Gymmade även på fredagen. Spelade bowling. Åt Thaimat.


Var på båtmässa. Tyckte att Alex-And båten var ganska söt.


Bildade fina namn med bokstavskex i bilen.



Oerhört fint av mig.


Det får bli det sista för mig på det här lyckade sportlovet. Puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0