dotdotdotdot

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you

det är måndag idag. ( tänkte skriva tisdag?! o: ) dagen har gått fort. jag har vart ovanligt glad. sen har jag en jättemysig känsla i magen. skitskumt. jag känner mig....lycklig? nej jag vet faktiskt inte. det känns som om det kommer hända något bra snart. vet ej varför men. tillbaka till ämnet. jag har gått i skolan. åkte med tjugo i fyra bussen hem. hemma har jag pluggat. även mormor är på besök. trevligt. jag smsar med min fina vän. (längesen jag nämnde henne i bloggen. fy skäms) men iallafall. ska övertala henne att hänga med till hovet när syster inte kan. helt awesome det skulle va. det är bara fem hemmamatcher kvar. depressing. jag kommer bli grovt deprimerad när allt är slut.

ska träna lite på min redovisning i samhällskunskap nu. sen blir det att duscha/sova/tv m.m.
pussartillallasnyggingar.

lagomtuffbildbtw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0