style.

jag ska förändras. dock inte i beteende. i min klädstil. men jag är så förbaskat irriterad. irriterad på folk som förändras till det sämre. var inne på en gammal kompis blogg nyss. BITCH, säger jag bara. folk som förändras kan stoppa upp någonting i röven. fuckyouall. haha. okej lite överdrivet kanske. men jag orkar inte med folk som är dryga, jobbiga och äckliga. för dom ändrar inte bara utseende tackförmigsuckers.

förutom att irritera mig på folk så kollar jag efter kläder. jag har hittat litegrann. väntar dock med att beställa det tills jag har fått det jag beställde i lördags. jag längtar.

08hockey är slut och jag beger mig mot duschen. för att sen däcka i sängen. låter mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0