jag vill känna mer, se mer än det jag ser.

patetiska människor det finns. jag sätter mig på en buss. en dragspels-buss. det är typ 5 personer som ska med. men så kommer det en jävel och frågar om han kan sitta bredvids mig. det finns ju förfan en hel buss att sätta sig i?! jag störde mig på typen och sa nej! i helvete att jag inte ska få njuta av min bussresa bara för att nån annan vill sitta på platsen bredvid min. NEJ! jag blev iallafall riktigt irriterad.

nåja. något positivt är att jag fick MVG på mitt fek prov. lovely. jag som var så nervös. jag ska sova tidigt idag. för jag är fortfarande trött. i morgon är det kort dag i skolan och hockey på kvällen. jag ska spana på snygga hockeyspelare. awesome.

poss.


bracefacearn-natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0