if you don't mean it...

jag är förkyld. mina körtlar är stora som meloner och jag är trött. något som glädjer mig är att sverige vinner hela LG Hockey Games efter vinsten mot Ryssland i dag med 6-2. stroongt. i morgon hoppas jag på att må hyfsat bra. iallafall tillräckligt bra för att åka skoter med kusinerna + syster eller att vara med min fina vän. jag måste även hinna med lite plugg. men det är kvällen till för. jag ska snart drömma mig bort i en värld av snygga hockeyspelare. låter inte helt fel va? allt för mig.

ETT STORT JÄVLA BTW, BTW. MARCUS KRÜGER GJORDE SITT FÖRSTA LANDSLAGSMÅL I DAG. JAG ÄR SÅ GLAD FÖR HANS SKULL. HAN VAR BRA MATCHEN IGENOM OCH BRODIN VAR ÄVEN MED OCH TACKLADE TUFFT HAN VAR ÄVEN ROLIG I PERIODPAUSEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0