erase and rewind, cause i've been changing my mind.

gud så skönt.
jag har gjort klart ett geografi arbete och min italienska läxa för den här veckan. så underbart. i morgon så ska vi ha ett par lektioner på morgonen. efter lunch har vi lugn svenska och sen tema. då blir det film. vet dock inte när jag slutar så jag får se om det blir något masa sig upp till gymmet. förhoppningsvis blir det så. ska även få middag hos mormen och morfen och sen ska jag plugga naturkunskap eftersom jag har prov på måndag. på fredag ska jag nog träffa fridelinus och på söndag ska jag träffa min fina vän miksanela. hon ska även med på hockeyn har vi bestämt. shit! vad roligt! jag skla hoppa in i duschen, natta smulan och kolla på tv nu.
pussar i drivor

 
för dig ska jag göra det tusen gånger om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0