a list.

SENASTE:
Dryck: Cola! 
Telefonsamtalet: Moder
SMS: Amanda
Sång du lyssnade på: Gryningspyromanen - Daniel Adams- Ray
Gången du grät: jadu. i dag, jag gillar sorgliga filmer. 

HAR DU NÅGONSIN:

Har någon varit otrogen mot dig: nej
Varit kär: x antal gånger 
Förlorat någon speciell person: en bästakompis?  
Varit deprimerad: dessvärre.
Varit så trött att du somnat sittandes: tror jag nog

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: jag vet faktiskt inte. men året är inte över än.
Fått ditt hjärta krossat: Ohja!
Skrattat så att du har börjat gråta: självklart 
Insett vilka som är dina äkta vänner: ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja, det med.
Kysst en kompis: nej.

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: de flesta
Hur många barn vill du ha: två, när jag blir äldre. nu trivs jag utan barn x)
Har du några husdjur: Smulle-gulle-bulle! 
Vad gjorde du under din födelsedag: 2010 så gick jag i skolan, hade en stor redovisning och åt kinamat. 2011 har jag inte fyllt år än.
Vilken tid vaknade du idag: runt sju 
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov antagligen
Någonting som du längtar till: värme och hockey  
Senaste gången du träffade din pappa: söndags
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: säkert ett par saker. kan dock inte komma på något nu. 
Vad gör dig irriterad just nu: jobbiga människor som tror dom är nåt + AIKARE.
Vad är ditt namn: Natalie
Stjärntecken: Våg!
Grundskola: Långsjöskolan
Gymnasie: Rodengymnasiet
Högskola: Ingen än  
Hårfärg: Blond med brunt underhår
Längd: 161
Piercings: öronen.

DIN FÖRSTA:
Husdjur: Smulle-gulle-bulle
Förälskelse: hihi..
Alkohol du drack: -

HAR DU NÅGONSIN:

Blivit arresterad: jovisst! NEJ!
Dissat någon: solklart
Krossat någons hjärta: skulle inte förvåna mig.

SVARA ÄRLIGT:

Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: träffar man den rätta så! 
Vad kan du verkligen inte leva utan: familjen, hockey, musik och vänner
Vad vet inte så många om dig: Jag är väldigt osäker och tror inte att jag räcker till ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0