tusen stjärnor som tindrar, glitter så långt jag ser.

Har precis, för några futtiga minuter sen, kollat klart på hela 08Hockey. Gäst från DIF håll var Fimpen, vilken människa, han är så fyndig och rolig. Drar man inte på smilbanden alls, då har man fel, någonstans (tycker förövrigt att ALLA borde följa honom på twitter). Innan dess har jag tillbringat dagen i skolan, med mina kära ekonomikamrater. Det har varit Ekonomis årliga julskiva. I år var det vi tvåor som hade hand om maten, så hela förmiddagen spenderade jag med ägg och ägghalvor. Blev immun mot lukten.

Efter att maten var klar, dukade vi upp allt så fint och sedan var det att sätta sig till bords. Hamnade bredvid ett par trevliga ettor och några från klassen. Så det var lyckat. Vi lekte lekar, sjöng och mös till det.

I morgon får jag ett efterlängat lov och det är vi värda, hela bunten. Ska enbart ta det lugnt och njuta av ledigheten. Planerat att gå på hockey och fira jul, resten får bara ske. Nämnde i går att jag inte var så spänd inför julen, det är jag nu efter att ha slagit in alla julklappar, är som ett litet barn och vill ha mina julklappar nu!



några år sen på Globen, och på torsdag är det dags igen! T A G G A D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0