Oh, it's so sexy y'all

Efter en relativt lång frånvaro från bloggen ska jag göra ett inlägg. I dag var min första skoldag på en vecka då jag legat med en segdragen sjukdom. Det började med migrän förra söndagen och i mitten av veckan blev det en släng av magsjuka också. LOVE MY LIFE! Nu är jag dock frisk och i dag var dagen att ta igen det jag missat, och det gjorde jag.

Nu in på något annat än sjukdom; det är två dagar kvar, soft dagar kvar, tills det är lov. Det ska bli ordentligt skönt faktiskt. Torsdagen den 22 december är en dag jag både längtar efter och bävar inför; det är D E R B Y! Hemmaderby och jag skrika på mitt älskade lag, förhoppningsvis leder det till en seger.

Den 26 december är något jag enbart längtar efter, det är datumet då äntligen JVM börjar, efter ett års väntan är det dags igen, och kan säga att det laget som Sverige har i år kan gå långt. Excited as hell.

En sjuk sak är att jag längtar mer till derby, JVM och hockey i allmänhet än vad jag längtar till julafton eller nyår, som förövrigt kommer bestå av mig, en tv och JVM.

I går fick jag förövrigt reda på en sak,
en sak som får mig att bli så lycklig,
faktiskt lyckligast i världen,
det kommer ändras sen men.....
jag njuter så länge det varar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0