jag glömmer aldrig bort, min polare tittade på mig och sa: känner du vinden som blåser i stan?

En riktigt trött tjej som sitter och skriver det här. Sov alldeles för dåligt i natt och att sen gå upp tidigt men inte börja i skolan förrän elva gjorde inte saken bättre. Var i allafall i skolan i en halvtimme ungefär, vi var där för att kolla på Estets julshow och sedan skulle vi säga hejdå till varandra i klassen.

Gick till mormor och morfar och åt lite mat, där var även mamma. Runt ett var vi hemma, hämtade min syster och åkte till Arninge. Planerna var att vi skulle handla julmat och diverse saker, jag kom dock äntligen hem med min dunjacka från Peak Performance som jag har suktat efter ett tag. Nu är den i min ägo och trots att den kostade många riksdaler är jag nöjd, supernöjd!

Har jullov nu och jag kan inte annat än vara lycklig, det är såna här dagar man tycker om sitt liv. När man inte har några bekymmer alls och bara lever. Jag hoppas att morgondagen inte drar ner på mitt humör, går det dåligt i derbyt i morgon så rasar min värld samman. Tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0