förkyld tjej. . .

har gått i skolan i en vecka och jag är redan förkyld. sen att jag har lite prestationsångest är en annan femma. det här året så har jag så mycket att hinna med. saker som jag måste göra och saker som jag vill göra. jag vill få bra betyg och ska försöka skaffa ett körkort, ås det kommer behövas övningskörning och mycket plugga. sen har jag gymmet som jag vill fortsätta med och självklart så kommer hockeyn ta mycket tid. hockeyn är något jag prioriterar högst för tillfället, det kanske jag inte borde, men det gör jag! så ska försöka göra klart plugg så fort som möjligt när vi får grejerna. så ska gräva ner mig i lite historia och företagsekonomi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0