dumsnut.dummer.dumbom.?

har gått och blivit besatt av hockey igen. precis när jag nästan kommit över förlusten i kvarten. nu är det dock J20 som blivit objektet. var inne två gånger i helgen och nästa helg ska jag in igen.

annars flyter allt på som vanligt. går i skolan och ler. trots att jag inte alltid känner för det. just nu funtar jag på att beställa ett par skor. men jag är fattig. köpte säsongskort i veckan. något jag inte ångrar för en sekund. men det svider att inte ha några pengar.

nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. i morgon är det måndag igen och jag har nationellt prov i engelska, den muntliga delen. KILL ME!


ögongodis precis som bror sin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0