i was fine until you walked into my life.

jag sitter här vid min blåa dator och funtar. jag funtar på om jag ska duscha eller lägga mig i ett varmt bad. tror dock att det blir duschen. i morgon är det skola igen. såsom jag har längtat. nejmen faktiskt så tycker jag att skolan är jätte rolig och jag har inte sådär ont i magen som jag hade när jag gick i nian. vi börjar veckan med ett Naturkunskaps prov. alltid roligt.... eller? och vi slutar veckan med. att få loooooooov! lycklig. jag hoppas även på att skolkatalogen kommer i morgon. jag har längtat ihjäl mig! men duschen och sen plugga och sen ensam mamma och sen plugga och sen sova. eller nåt sånt. off i go.

oldpics!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0