you are the thunder an i am the lightning.

hej alla söta människor. i dag är det faktiskt torsdag och kristihimmelfärd (hoppas att jag stavat rätt m.m) jag är i alla fall ledig och snart så bär det av till norrtälje med mammi och pappi, vi ska käka mat där sen ska vi hem till mormor och morfar och titta på hockeyn. sverige spelar mot tjeckien i hockey vm, hoppas på vinst där såklart. eftersom jag har långledigt har vi försökt planera lite vad vi ska göra. i morgon ska min syster och jag prova lite olika balfrisyrer, lördag hoppas jag på att det blir thuns och på kvällen ska vi på middag hos fam engblom, trevligt trevligt. på söndag ska jag försöka vara med min bästa brud mikaela, hoppas på att båda kan då! har saknat henne massvis så det ska bli myyyycket kul. jag kanske, men bara kanske, slänger in ett inlägg i kväll när jag ligger i husvagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0