the way you move ain't fair you know.

hej & tjena mittbena!
idag är det onsdag och det var ett tag sen jag blogga, ooooups! haha, men jag har alla anledningar att få slippa blogga några dagar, JAG HAR ETT LIV! eller nåt liknande. jag gör iallafall annat som jag tycker är mer givande. nå, vad har hänt sen jag skrev sist, jo min syster har fått körkort! JAAAAAY! jag är jääääääättestolt över henne, min älskade storasyster har körkort, hon är helt enkelt bäst. nejmen, hon har sagt att hon ska hämta mig i morgon när jag slutar skolan, gr8 (Y) jag har också vart dunderförkyld och är fortfarande förkyld, heeemskt, men kan i alla fall gå i skolan nu.

idag har jag haft nationella prov i fysik, usch så hemskt! men jag tror nog i alla fall att jag kommer ordna ett G, minst i alla fall. jag hoppas på det bästa helt enkelt. sen har vi inte gjort så mycket annat i skolan, inte långt kvar till skolavslutning och sommarlov, längtar ihjäl mig. på fredag är det sthlm med alla andra nior och klassen och nästa vecka går jag bara två dagar, toppen bra det! nej nu ska jag titta på hockey, älskar't, sverige spelar typ träningsmatch/vänskapsmatch mot danmark nu så, tjiiiingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0